top of page

SKUTECZNY

MARKETING

Z PASJĄ

N42 to 27-osobowa agencja strategicznego doradztwa komunikacyjnego, obecna na polskim rynku od 17 lat (wcześniej jako ACHA PR). Zespół Agencji składa się z doświadczonych ekspertów, którzy współpracują z klientami w obszarze prowadzenia kompleksowych działań komunikacyjnych, w tym zarządzania reputacją i ryzykiem wizerunkowym, a także w sytuacjach wymagających zarządzania kryzysem. Naszym klientom oferujemy także pełne wsparcie w doborze narzędzi marketingowych, rekomendowaniu kampanii social media, projektowaniu graficznym i copywritingu. 

Naszą współpracę rozpoczynamy od analizy, zarysowania strategii komunikacji i planowania działań, a także określenia mierników sukcesu. Stawiamy na jakość i skuteczność działań. Angażujemy się w projekty o różnym stopniu skomplikowania. Traktujemy komunikację jak proces biznesowy. Dlatego jedną z naszych najsilniejszych stron są nasi Klienci, którzy korzystają z naszych usług od lat.

Damian Grudzień
Art Director
Od ponad dekady pracuje w agencjach reklamowych. Jest projektantem graficznym i dyrektorem artystycznym. Prowadzi zespoły kreatywne i współpracuje ze specjalistami z wielu dziedzin.
Magdalena Przygoda
Head of Marketing & Creative
Z mediami i reklamą jest związana od ponad 10 lat. Przed dołączeniem do agencji N42 pracowała po stronie wydawcy m.in. w Agorze oraz Edipresse Polska. W N42 odpowiada za dział digital marketing.
Maciej Sztupek
 Head of Construction
Dyrektor Oddziału N42 creative solutions w Bydgoszczy. Od 2016 roku związany z agencją, odpowiada za projekty z branży budowlanej, tworząc kampanie i strategie dla liderów z tego segmentu.
Sebastian Kalmus
Head of Business Development
Posiada 15-letnie doświadczenie w komunikacji marketingowej i działaniach digital transformation. Prelegent Forum IAB 2023 i mówca podczas wielu wydarzeń biznesowych. Doświadczenie managerskie zdobywał w kilku Warszawskich Agencjach obsługując klientów z branży motoryzacyjnej, technologicznej i finansowej. W N42 odpowiedzialny za rozwój biznesu Klienckiego i Agencyjnego. 

Następny case robimy razem?

17+

LAT NA RYNKU

Działamy ponad 17 lat na rynku. Jesteśmy doświadczeni w zarządzaniu wizerunkiem, kreowaniu strategii komunikacyjnych i marketingowych, dystrybucją kanałów prasowych i organizacją wydarzeń branżowych.

2

FILIE

N42 ma dwie filie, jedną w sercu warszawskiego Mokotowa a drugą w Bydgoszczy. Nasz zespół to nie tylko profesjonaliści w dziedzinie marketingu i komunikacji, ale także zgrana, różnorodna grupa ludzi, która tworzy przyjazną i kreatywną atmosferę. 

100+

KLIENTÓW

Tyle firm i osób nam zaufało i powierzyło dobro swoich marek. Wykorzystujemy różne narzędzia i strategie, aby osiągnąć jak największą skuteczność i spójność w budowaniu marki i dotarciu do klientów.

360

STOPNI

Mamy wiele talentów i każdy z nich chcemy jak najlepiej wykorzystać. Kompleksowo podchodzimy do marketingu i komunikacji. Zaopiekujemy się wszystkimi aspektami działań marketingowych i PR, począwszy od strategii i planowania, aż do wykonania i monitorowania kampanii.

A może chcesz dołączyć?

Wyślij nam swoje CV lub sprawdź aktualne ogłoszenia

Jesteśmy Zespołem, dla którego najważniejsze jest rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na wyzwania zmieniającego się otoczenia. Nasze wartości to profesjonalizm, wzajemny szacunek, dokładność i uważność na dobro osób, z którymi współpracujemy. Zobacz kogo aktualnie szukamy i dołącz do naszego Zespołu. Jeśli lubisz to, co robisz na pewno się dogadamy!

Graphic Designer

  • który ogarnia perfekt Adobe Ps, Ai, Ae, do tego całkiem nieźle Figmę lub XD,

  • ogarnia zasady UI,

  • potrafi zrobić fajną animację, posta do SOME,

  • wie co znaczy skrót KV, SVG,

  • wie, jak przygotować plik do druku na offset, cyfrę wielki format,

  • zna różnicę między fontem a czcionką,

  • potrafi coś powiedzieć i napisać w ingliszu takie B1 at least.

SPRAWDŹ

Aktualnie szukamy

Marta Pronobis
Board Member
Od samego początku związana z Agencją. Od ponad 16 lat z sukcesem przeprowadza Klientów branży budowlanej, wnętrzarskiej i wyposażenia wnętrz przez proces komunikacji.
Joanna Wilczek
CEO
Managerka z ponad 17-letnim doświadczeniem. Od 17 lat z sukcesem prowadzi agencję doradztwa komunikacyjnego. W tym czasie była odpowiedzialna za opracowywanie i implementowanie strategii komunikacyjnych dla liderów branży oraz rozwój Agencji na warszawskim i bydgoskim rynku.
Grzegorz Wilczek
COO
Manager z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, skupionym wokół rozwoju biznesu i wdrażania strategii sprzedażowych dla korporacji medialnych i firm odpowiedzianych za rozwiązania reklamowe.

Aktualnie nie szukamy

Na dzisiaj nie szukamy nikogo, ale jeśli chcesz to prześlij nam swoje CV. Może okaże się, że jednak szukamy właśnie Ciebie.

Performence Marketing Specialist

​Nasze oczekiwania:​

  • ​Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku;

  • Udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu kampanii online;

  • Znajomość narzędzi e-marketingowych: Facebook Ads Manager, Google Ads, Google Tag Manager;

  • Znajomość Google Analytics;

  •  Umiejętność wyciągania wniosków i budowania rekomendacji opartych na analizie danych;

  • Kreatywność;

  • Umiejętność analitycznego myślenia;

  • Znajomość języka angielskiego.

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych online;

  • Bieżące zarządzanie i modyfikowanie kampanii w celu zwiększenia jej efektywności;

  •  Przygotowywanie rekomendacji, analiz, raportów na potrzeby optymalizacji działań;

  • Poszukiwanie i rekomendacja nowych partnerów online;

  •  Projektowanie i wdrażanie automatyzacji marketingu;

APLIKUJ

Marketing Manager

Czym będziesz się zajmować:

  • Analizą sprzedaży i rentowności naszych produktów, wskazując na obszary do optymalizacji,

  • Opracowywaniem i skuteczną realizacją planu promocji i komunikacji,

  • Monitorowaniem dynamicznych potrzeb rynku oraz działań konkurencji,

  • Przygotowywaniem wszechstronnych raportów, analiz i trafnych rekomendacji, wspierając zarządzanie na podstawie danych,

  • Kreowaniem i przeprowadzaniem profesjonalnych prezentacji marketingowych, wzbudzając zainteresowanie klientów i inwestorów,

  • Przygotowanie mediaplanów oraz rekomendacji,

  • Reprezentowaniem firmy oraz nawiązywanie owocnych relacji biznesowych.

Czego oczekujemy:

  • Minimum 5 lat doświadczenia, najlepiej w roli brand managera lub podobnej, dzięki której wniesiesz świeże spojrzenie na nasze działania,

  • Udokumentowanego doświadczenia w pracy w agencji reklamowej lub dziale marketingu, abyś mógł wprowadzić najlepsze praktyki do naszych strategii,

  • Samodzielności w działaniu i umiejętności wyznaczania priorytetów, które pozwolą Ci efektywnie zarządzać projektami,

  • Kreatywnego myślenia "out of the box", przynoszącego innowacyjne pomysły do naszych kampanii i działań,

  • Umiejętności zarządzania wieloma projektami jednocześnie, zapewniającej skuteczne osiąganie celów,

  • Biegłej znajomości języka angielskiego, abyś mógł swobodnie komunikować się z naszymi międzynarodowymi partnerami,

  • Umiejętności pracy zespołowej, ponieważ wierzymy, że najlepsze wyniki osiągamy razem,

  • Umiejętności wyciągania wniosków, poszukiwania nowych rozwiązań i doskonałych zdolności analitycznych, aby wprowadzać optymalizacje,

  • Kreatywności i zrozumienia rynku mediowego, które pozwolą Ci skutecznie komunikować nasze przesłanie.

APLIKUJ

Co możemy zaoferować:

  • Stabilną pracę w spółce z rozpoznawalną w branży marką,

  • Uczciwe wynagrodzenie składające się z podstawy na podstawie umowy B2B oraz premii,

  • Innowacyjny model pracy: 35-godzinny tydzień pracy,

  • Częściowa praca zdalna – zdalne piątki do 14,

  • Narzędzia pracy: laptop, telefon oraz programy niezbędne w codziennej pracy,

  • Kultura pracy bazująca na współpracy i rozwoju,

  • Widoczne efekty pracy, która nie idzie “do szuflady”,

  • Praca w nowoczesnym biurze na Mokotowie, tuż przy metrze Wilanowska,

  • Wyzwania, które pozwolą Ci się rozwijać zawodowo i personalnie, oraz możliwość wpływu na strategię firmy,

  • Współpracę z kreatywnym zespołem, który wspiera innowacyjne pomysły i działa na rzecz wspólnego sukcesu,

  • Satysfakcję z tworzenia i realizacji kampanii, które zmieniają sposób, w jaki widzi nas świat,

  • Pracę w inspirującym środowisku, które stawia na innowację i współpracę,

  • Bieżące wsparcie zaangażowanego zarządu oraz Twojego zespołu.

Damian Grudzień
Art Director
Od ponad dekady pracuje w agencjach reklamowych. Jest projektantem graficznym i dyrektorem artystycznym. Prowadzi zespoły kreatywne i współpracuje ze specjalistami z wielu dziedzin.
Monika Kubacka
Head of Business & Strategy 
Od 2014 roku zajmuje się Public Relations. Zbierała doświadczenie jako PR Managerka w Superlidze Sp. z o.o.. Od 2018 roku jest trenerką prelegentów podczas wystąpień na konferencjach TEDx.
Magdalena Przygoda
Head of Marketing & Creative
Z mediami i reklamą jest związana od ponad 10 lat. Przed dołączeniem do agencji N42 pracowała po stronie wydawcy m.in. w Agorze oraz Edipresse Polska. W N42 odpowiada za dział digital marketing.
Maciej Sztupek
 Head of Construction
Dyrektor Oddziału N42 creative solutions w Bydgoszczy. Od 2016 roku związany z agencją, odpowiada za projekty z branży budowlanej, tworząc kampanie i strategie dla liderów z tego segmentu.

copyright N42 Sp. z o.o.

bottom of page