
MEDIA RELATIONS
LARIS
CEL
POTRZEBA
Celem działań było stworzenie spójnego wizerunku marki oraz prowadzenie jakościowej komunikacji w obszarach B2B, B2C i EB. Działania te przełożyły się na zbudowanie większej świadomości marki wśród klientów, pracowników i inwestorów.
ZAŁOŻENIA
Założyliśmy, że kluczowe dla osiągnięcia celu będzie: trzymanie się wypracowanego w trakcie dedykowanego warsztatu - DNA marki, wdrożenie spójnej identyfikacji wizualnej, prowadzenie stałej komunikacji w mediach tradycyjnych i społecznościowych oraz opracowanie polityki zatrudnienia w obiektach Laris Hotels Group.
DZIAŁANIA
EFEKTY
Do realizacji celu zdefiniowane zostały grupy docelowe, w których zabiegaliśmy
o zwiększenie świadomości marki Laris Hotels Group, poprzez szereg działań wizerunkowych i pro sprzedażowych na różnych płaszczyznach. Komunikaty zostały odpowiednio dostosowane do typów odbiorców i miejsc, w których się znalazły. W efekcie uzyskaliśmy nadzwyczajne efekty które zapewniły marce Laris Hotels Group rozpoznawalnośc w branży HORECA.
1
2
3

Za co odpowiada N42?
wypracowywanie nowego wyglądu firmy
prowadzenie biura prasowego
komunikacja B2B kierowana do potencjalnych inwestorów
komunikacja do wewnątrz dla pracowników
działania employer brandingowe
tworzenie contentu wideo do mediów społecznościowych
koordynacja akcji dodatkowych, wspierających
sprzedaż pokoi hotelowychbranding nowego obiektu
doradztwo strategiczne
WSPÓLNE
SUKCESY
89 073
wartości informacji prasowych (AVE)
45
publikacji w mediach
3,9 mln
zasięgu informacji prasowych
