top of page

MEDIA RELATIONS

LARIS

CEL

POTRZEBA

Celem działań było stworzenie spójnego wizerunku marki oraz prowadzenie jakościowej komunikacji w obszarach B2B, B2C i EB. Działania te przełożyły się na zbudowanie większej świadomości marki wśród klientów, pracowników i inwestorów.

ZAŁOŻENIA

Założyliśmy, że kluczowe dla osiągnięcia celu będzie: trzymanie się wypracowanego w trakcie dedykowanego warsztatu - DNA marki, wdrożenie spójnej identyfikacji wizualnej, prowadzenie stałej komunikacji w mediach tradycyjnych i społecznościowych oraz opracowanie polityki zatrudnienia w obiektach Laris Hotels Group.

DZIAŁANIA

EFEKTY

Do realizacji celu zdefiniowane zostały grupy docelowe, w których zabiegaliśmy ​
o zwiększenie świadomości marki Laris Hotels Group, poprzez szereg działań wizerunkowych i pro sprzedażowych na różnych płaszczyznach. Komunikaty zostały odpowiednio dostosowane do typów odbiorców i miejsc, w których się znalazły. W efekcie uzyskaliśmy nadzwyczajne efekty które zapewniły marce Laris Hotels Group rozpoznawalnośc w branży HORECA. ​

1

2

3

Za co odpowiada N42?

  • wypracowywanie nowego wyglądu firmy ​

  • prowadzenie biura prasowego​

  • komunikacja B2B kierowana do potencjalnych inwestorów​

  • komunikacja do wewnątrz dla pracowników​

  • działania employer brandingowe​

  • tworzenie contentu wideo do mediów społecznościowych​

  • koordynacja akcji dodatkowych, wspierających ​
    sprzedaż pokoi hotelowych​

  • branding nowego obiektu​

  • doradztwo strategiczne

WSPÓLNE

SUKCESY

89 073

wartości informacji prasowych (AVE) 

45

publikacji w mediach 

3,9 mln

zasięgu informacji prasowych

copyright N42 Sp. z o.o.

bottom of page