Bista Standard
Stworzenie bletek FERN
Zadanie:
Naszym zadaniem było zbudowanie zupełnie nowej marki, która nie będzie konkurować z obecnym portfolio klienta.
Proces:
Stworzenie pełnego konceptu marki wraz z brandingiem,
przygotowanie i opracowanie assetów marki
opracowanie logotypu oraz kreacji opakowań.
Egzekucja:
Premiera i wprowadzenie marki na międzynarodowych na targach dla Inter Tabac w Dortmundzie.
Obecnie pracujemy na rozszerzeniem marki o nowe linie produktowe.
CHDE / Microlife
Zadanie:
Naszym targetem są ludzie szczególnie obawiający się infekcji i starający się unikać kontaktów z innymi. Wyzwaniem było dotarcie do klienta
w trudnym czasie izolacji w nadchodzącej kolejnej fali pandemii.
Proces:
Dotrzeć do niego tam, gdzie robi zakupy.
Internet stał się przeładowany komunikacją zwłaszcza w zakupowym szale listopada i grudnia. Trafiliśmy więc do niego tam, gdzie zakupy odbierać -
w paczkomacie.
Egzekucja:
Widoczna kampania doskonale dopasowana do odbiorcy. Znacznie bardziej efektywna niż walka o uwagę w Internecie pełnym kampanii black friday i świątecznych promocji
Vinex Slaviantsi
Nakarm koty z Còte
Zadanie:
Realizujemy 2-3 miesięczną kampanię, do której rokrocznie zapraszamy Influencerów, Instagramerów, którzy to poprzez swoje budowały wizerunek marki, zachęcały do wzięcia udziału w naszej akcji i angażowały społeczność, a także przedstawicieli mediów, aby podejmować tematy związane z naszą inicjatywą. W ten sposób udało się przez lata skupić wokół marki Còte zaangażowane grono Klientów.
Proces:
Media relations - kreacja materiałów prasowych dotyczących akcji oraz ich dystrybucja do mediów
Budowa bazy vlogerów i influencerów do współpracy, a także celebrytów - całościowa obsługa
Przygotowanie koncepcji i kreacji wysyłki kreatywnej do Influencerów
Wsparcie graficzne akcji
Pozyskanie patronów medialnych akcji – kompleksowa realizacja umów patronackich
Egzekucja:
W wyniku współpracy z 20 influencerami uzyskaliśmy organiczny zasięg postów, który średnio wynosił około 270 000
Zaangażowanie i zbudowanie wiernej i przywiązanej do marki społeczności