top of page

Bista Standard

Stworzenie bletek FERN

Zadanie:

Naszym zadaniem było zbudowanie zupełnie nowej marki, która nie będzie konkurować z obecnym portfolio klienta.

Proces:

  • Stworzenie pełnego konceptu marki wraz z brandingiem,

  • przygotowanie i opracowanie assetów marki

  • opracowanie logotypu oraz kreacji opakowań.

Egzekucja:

Premiera i wprowadzenie marki na międzynarodowych na targach dla Inter Tabac w Dortmundzie.
Obecnie pracujemy na rozszerzeniem marki o nowe linie produktowe.

CHDE / Microlife

Zadanie:

Naszym targetem są ludzie szczególnie obawiający się infekcji i starający się unikać kontaktów z innymi. Wyzwaniem było dotarcie do klienta

w trudnym czasie izolacji w nadchodzącej kolejnej fali pandemii.

Proces:

Dotrzeć do niego tam, gdzie robi zakupy.
Internet stał się przeładowany komunikacją zwłaszcza w zakupowym szale listopada i grudnia. Trafiliśmy więc do niego tam, gdzie zakupy odbierać -

w paczkomacie.

Egzekucja:

Widoczna kampania doskonale dopasowana do odbiorcy. Znacznie bardziej efektywna niż walka o uwagę w Internecie pełnym kampanii black friday i świątecznych promocji

Vinex Slaviantsi

Nakarm koty z Còte

Zadanie:

Realizujemy 2-3 miesięczną kampanię, do której rokrocznie zapraszamy Influencerów, Instagramerów, którzy to poprzez swoje budowały wizerunek marki, zachęcały do wzięcia udziału w naszej akcji ​i angażowały społeczność, a także przedstawicieli mediów, aby podejmować tematy związane z naszą inicjatywą. W ten sposób udało się przez lata skupić wokół marki Còte zaangażowane grono Klientów. ​

Proces:

  • Media relations ​- kreacja materiałów prasowych ​dotyczących akcji ​oraz ich dystrybucja ​do mediów​

  • Budowa bazy vlogerów ​i influencerów do współpracy, ​a także celebrytów​ - całościowa obsługa​

  • ​Przygotowanie koncepcji​ i kreacji wysyłki ​kreatywnej​ do Influencerów​

  • Wsparcie graficzne​ akcji​

  • Pozyskanie patronów medialnych​ akcji – kompleksowa ​realizacja umów patronackich​

Egzekucja:

  • W wyniku współpracy z 20 influencerami uzyskaliśmy organiczny zasięg postów, który średnio wynosił około 270 000

  • Zaangażowanie i zbudowanie​ wiernej i przywiązanej do marki społeczności​

KOMUNIKACJA PRODUKTOWA

bottom of page