top of page

Realizowane przez nas działania to m.in stałe konsultowanie oraz szukanie możliwości komunikacyjnych, tworzenie contentu wraz z grafikami na profil Fundacji MRM na Instagramie. Wspomagamy komunikację akcji specjalnych oraz przygotowujemy materiały i informacje prasowe dla mediów.

Program dla Par, mający na stałe wpisać się w działania Fundacji oraz kampania społeczna „Wspólny język” to dwa projekty zainaugurowane przez Fundację MRM na konferencji prasowej „O niepłodności bez napięć”, którą zorganizowaliśmy wspólnie z Fundacją i Partnerami. Odbyła się ona 7 grudnia 2021, w warszawskiej Elektrowni Powiśle.

 

Obydwie inicjatywy wpisują się w potrzeby Pacjentów, którzy na przestrzeni lat zgłaszali się do Fundacji z prośbą o pomoc. Przede wszystkim potrzebowali wsparcia w finansowaniu procedur medycznych, a także rekomendacji zaufanych klinik. W równym stopniu wskazywali na potrzebę mówienia o problemie – i stworzenia języka, który rozumie i nie wyklucza. Inicjatywy, które zainaugurowaliśmy w trakcie konferencji, są przewodnimi dla działań Fundacji w 2022 roku.

Kampania społeczna

Na potrzeby wsparcia działań Fundacji MRM, która skupia się na destygmatyzacji in-vitro i pomocy w leczeniu niepłodności, współtworzymy kampanię Wspólny język. W jej obrębie zaprojektowaliśmy oraz zaprogramowaliśmy zakładkę informującą o projekcie. Jesteśmy także współautorami Słownika pojęć oraz poradnika jak rozmawiać o bezpłodności i niepłodności. 

Client

MRM Fundacja

Year

2021

bottom of page