MEDIA RELATIONS
GRUPO LAR
POLSKA
CEL
POTRZEBA
Celem działań było takie zaprojektowanie komunikacji wokół powstającej inwestycji dewelopera na Saskiej Kępie, które przyczyni się do pozyskania pozwolenia na budowę. Potrzebowaliśmy przygotować i wdrożyć działania edukacyjne dla lokalnej społeczności oraz wdrożyć nowatorski sposób konsultacji społecznych.
ZAŁOŻENIA
Założyliśmy, że osią komunikacji będzie pełna transparentność oraz otwartość na komunikację z mieszkańcami i decydentami dzielnicy. A także ich pełne uczestnictwo i współodpowiedzialność za finalny projekt inwestycji.
DZIAŁANIA
EFEKTY
Zrealizowaliśmy szeroki dialog o inwestycji w myśl Instrukcji Prezydenta m. st. Warszawy dot. dodatkowych konsultacji wniosków o lokalizacje inwestycji, której byliśmy inicjatorem. Opublikowaliśmy raport z dialogu. W efekcie uzyskaliśmy pozytywną ocenę projektu na Radzie Miasta i pozwolenie na budowę.
1
2
3
Za co odpowiada N42?
prowadzenie biura prasowego
akcje wspierające sprzedaż mieszkań
branding inwestycji
content wideo z kluczowych etapów budowy
doradztwo strategiczne
komunikacja B2B prowadzona ZA pomocą Linkedin
WSPÓLNE
SUKCESY
15%
organiczny miesięczny wzrost obserwujących na Linkedin
20%
sprzedanych mieszkań osiedla Lizbońska
137
informacji prasowych
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries,
Joanna Wilczek Prezes N42