MEDIA RELATIONS
ELEC
TRA
CEL
POTRZEBA
Celem wspólnych działań było uporządkowanie komunikacji wewnętrznej, która wpłynie na zmniejszenie rotacji w zespole i przyciągnie talenty do organizacji. Potrzebowaliśmy prostych rozwiązań, które udrożnią komunikację do wewnątrz organizacji przy jednoczesnym zachowaniu wartości firmy rodzinnej.
ZAŁOŻENIA
Osią naszych działań było wprowadzenie narzędzi, które już są w organizacji – tak, aby pracownicy nie musieli uczyć się nowych rzeczy. Celem było również uporządkowanie komunikacji w social mediach, opartej o wartości firmy rodzinnej z równoległymi kampaniami rekrutacyjnymi i budowaniem pozytywnego wizerunku w oczach potencjalnych pracowników.
DZIAŁANIA
EFEKTY
Planowana i systematyczna praca z social mediami pozwoliła na organiczny wzrost obserwujących. Wprowadziliśmy nową identyfikację wizualną i hasła, z którymi utożsamiają się pracownicy i są jednoczesną deklaracją wartości firmy.
1
2
3
Za co odpowiada N42?
komunikacja do wewnątrz dla pracowników,
zestawy onboardingowe dla pracowników – ułożenie ścieżki wprowadzenia nowego pracownika
komunikacja na zewnątrz – Linkedin i Facebook,
koordynacja akcji dodatkowych dla pracowników, komunikacyjna oprawa wydarzeń dla pracowników,
wypracowywanie nowego wyglądu firmy,
doradztwo strategiczne.
WSPÓLNE
SUKCESY
50%
organiczny wzrost obserwujących na Linkedin – o 50% od czerwca do listopada 2022,
2
wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej
3
komunikacyjne wypracowanie haseł dookoła marki, aby pracownicy utożsamiali się z firmą,
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries,
Monika Kubacka Head of Business & Strategy Department